Ολοκληρώνοντας το κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα πρέπει να μάθουν να κάνουν νοερούς υπολογισμούς προσθέτοντας με δεκάδες και μονάδες (π.χ 15 + 13 =15 + 10 + 3 = ; )ή με υπέρβαση της δεκάδας (15 + 7 = 15 + 5 + 2 = ; ) ή με διπλά αθροίσματα (16 + 26 = 10 + 20 + 6 + 6 = ; ).
Ο στόχος αυτός είναι ιδιαίτερα δύσκολος καθώς τα παιδιά θα πρέπει να παρατηρούν ποιος από τους παραπάνω τρόπους θα τους βοηθήσει να βρουν το αποτέλεσμα πιο εύκολα. Χρειάζεται ιδιαίτερη εξοικείωση η συγκεκριμένη ' τεχνική ' και θα επιτευχθεί από τα παιδιά σταδιακά. Για αρχή δεν επιμένουμε σε ποιον από τους τρεις τρόπους θα επιλέξουν αρκεί να αρχίσουν να κάνουν νοερούς υπολογισμούς με όποιον τρόπο διευκολύνονται.
Παρόλο που αυτός είναι ο στόχος αυτού του κεφαλαίου, σύμφωνα με το υπουργείο, ωστόσο οι ασκήσεις του βιβλίου δεν βοηθούν να επιτευχθεί και γι' αυτό το υπουργείο τις έχει βγάλει εκτός ύλης... τα συμπεράσματα δικά σας.
Σε αυτό το κεφάλαιο όμως θα μείνουμε όλη την εβδομάδα γιατί έχει και πολλαπλασιασμό.
Δουλέψαμε λοιπόν στο τετράδιο μαθηματικών.
Για το σπίτι θα έχουμε ένα φυλλάδιο με προσθέσεις.
Ο στόχος αυτός είναι ιδιαίτερα δύσκολος καθώς τα παιδιά θα πρέπει να παρατηρούν ποιος από τους παραπάνω τρόπους θα τους βοηθήσει να βρουν το αποτέλεσμα πιο εύκολα. Χρειάζεται ιδιαίτερη εξοικείωση η συγκεκριμένη ' τεχνική ' και θα επιτευχθεί από τα παιδιά σταδιακά. Για αρχή δεν επιμένουμε σε ποιον από τους τρεις τρόπους θα επιλέξουν αρκεί να αρχίσουν να κάνουν νοερούς υπολογισμούς με όποιον τρόπο διευκολύνονται.
Παρόλο που αυτός είναι ο στόχος αυτού του κεφαλαίου, σύμφωνα με το υπουργείο, ωστόσο οι ασκήσεις του βιβλίου δεν βοηθούν να επιτευχθεί και γι' αυτό το υπουργείο τις έχει βγάλει εκτός ύλης... τα συμπεράσματα δικά σας.
Σε αυτό το κεφάλαιο όμως θα μείνουμε όλη την εβδομάδα γιατί έχει και πολλαπλασιασμό.
Δουλέψαμε λοιπόν στο τετράδιο μαθηματικών.
Για το σπίτι θα έχουμε ένα φυλλάδιο με προσθέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου