Στη γλώσσα ασχοληθήκαμε με την πρώτη υποενότητα του βιβλίου (σελ. 12).
Διαβάσαμε το κείμενο, το σχολιάσαμε και συλλαβίσαμε προφορικά αρκετές λέξεις. Δεν ασχοληθήκαμε σήμερα με τους κανόνες του συλλαβισμού γιατί θα μας δυσκόλευαν. Από αύριο σιγά-σιγά θα εισάγουμε τους κανόνες έναν - έναν.
Για ανάγνωση θα έχουμε το κείμενο και αντιγραφή και ορθογραφία τις λέξεις στο κίτρινο πλαίσιο.
Σχετικά με το θέμα της αντιγραφής, θα ήθελα να επισημάνω τις τρεις φορές που θα πρέπει να γράφετε από τους μαθητές. Επιπλέον, για να διευκολυνθούν οι μαθητές, θα γράφουμε τη μία φορά στο σχολείο ώστε να σχολιάζουμε και την ορθογραφία των λέξεων και θα έχουν τις υπόλοιπες δύο για το σπίτι.
Στο τέλος κάθε ενότητας θα γράφουμε επαναληπτικό! Θα σας ενημερώνουν τα παιδιά για το πότε αλλά κι εγώ μέσα από το blog, οπότε μην αγχώνεστε.
Θυμηθήκαμε στο εργασιών (κίτρινο) τα σύμφωνα και τα φωνήεντα καθώς και τι είναι πρόταση.
Για το σπίτι θα έχουμε ένα φυλλάδιο που βρήκα από τη συνάδελφο Χάτσικου Ιωάννα.
Διαβάσαμε το κείμενο, το σχολιάσαμε και συλλαβίσαμε προφορικά αρκετές λέξεις. Δεν ασχοληθήκαμε σήμερα με τους κανόνες του συλλαβισμού γιατί θα μας δυσκόλευαν. Από αύριο σιγά-σιγά θα εισάγουμε τους κανόνες έναν - έναν.
Για ανάγνωση θα έχουμε το κείμενο και αντιγραφή και ορθογραφία τις λέξεις στο κίτρινο πλαίσιο.
Σχετικά με το θέμα της αντιγραφής, θα ήθελα να επισημάνω τις τρεις φορές που θα πρέπει να γράφετε από τους μαθητές. Επιπλέον, για να διευκολυνθούν οι μαθητές, θα γράφουμε τη μία φορά στο σχολείο ώστε να σχολιάζουμε και την ορθογραφία των λέξεων και θα έχουν τις υπόλοιπες δύο για το σπίτι.
Στο τέλος κάθε ενότητας θα γράφουμε επαναληπτικό! Θα σας ενημερώνουν τα παιδιά για το πότε αλλά κι εγώ μέσα από το blog, οπότε μην αγχώνεστε.
Θυμηθήκαμε στο εργασιών (κίτρινο) τα σύμφωνα και τα φωνήεντα καθώς και τι είναι πρόταση.
Για το σπίτι θα έχουμε ένα φυλλάδιο που βρήκα από τη συνάδελφο Χάτσικου Ιωάννα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου